lördag 24 augusti 2013

Guldknappen

Kanske inte riktigt där. Än! (L o L)

Men om jag står där vid prisutdelningen och blir nervös, vill jag inte ha glömt tacka alla.
Min familj, släkt och vänner, som uppmuntrar och beställer.
Anita, som alltid hjälpt mig med garner och mönster samt alltid välkomnat mig och barnen i affären - de sprang där som var det deras.
Gulle, som gett mig råd och tips hur man syr. Ibland även räddat plagg.
Bengt, som servar symaskinen!
Annika, som pushar mig att våga! Rita, klippa och sy på frihand. Fast jag slutar aldrig att nåla noga noga noga!
Mina barn, som är med och väljer tyger, garner och mönster. Sedan stolt bär mina kreationer.
Sist men inte minst viktig - tvärtom, min man, som stöttar mig i detta icke vinstdrivande företag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar